Magazinul Școlii Teatrului de Artă  (https://scoalateatruldearta/shop/) nu deține showroom. Produsele se achiziționează strict online. Site-ul este administrat de societatea comercială Atelier Tab SRL, CUI 41520825.

Vizitarea, utilizarea și cumpărarea produselor de pe Magazinul Școlii Teatrului de Artă  (https://scoalateatruldearta/shop/), implică acceptarea termenelor și condițiilor de mai jos:

1. Prețurile produselor

Prețurile produselor sunt cele afișate pentru fiecare produs în parte.

Societatea Atelier TAB SRL va putea desfășura orice campanie promoțională referitor la produsele afișate pe site, promoții ale căror condiții vor fi stabilite în întregime de către Magazinul Școlii Teatrului de Artă  (https://scoalateatruldearta/shop/).

Notă importantă:

În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse/promoții au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit in baza de date, ne alocăm dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul telefonic sau prin e-mail în cel mai scurt timp despre eroarea apărută, dacă produsul nu s-a livrat încă.

2. Protecția datelor personale

Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată, și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, site-ul nostru administrat de Atelier TAB SRL are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană. Scopul colectării datelor este utilizarea lor în vederea facturării și a expedierii produselor comandate.

Sunteți obligat(ă) să furnizați datele respective, acestea fiind necesare pentru crearea facturii pentru produsele comandate precum și a expedierii acestora prin curierat rapid. Refuzul dvs. determină anularea comenzii. Informațiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator în scopul livrării produselor și sunt comunicate numai de către Dumneavoastră.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiați de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a vă adresa justiției. Totodată, aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc și să solicitați ștergerea datelor. Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, vă rugăm să ne informați cât mai curând posibil. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteți adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată la adresa de e-mail Cursuri@scoalateatruldearta.ro.

3. Datele clienților & politica de securitate a plăților

Confidențialitatea și protecția informațiilor colectate de la dvs. sunt de o importanță vitală pentru noi și le vom trata ca atare. Magazinul Școlii Teatrului de Artă  (https://scoalateatruldearta/shop/) nu oferă informațiile colectate unor terți fără consimțământul dvs. expres și prealabil. Orice statistică privind traficul utilizatorilor noștri, pe care o vom oferi către terțe rețele de publicitate sau către site-uri partenere, este furnizată doar ca ansamblu de date și nu include nicio informație identificabilă personal despre niciun utilizator individual. Cu scopul de a proteja informațiile furnizate de utilizatori, Magazinul Școlii Teatrului de Artă  (https://scoalateatruldearta/shop/) nu stochează informațiile cardului dvs. de credit.

Indiferent de metoda de plată online aleasă, informaţiile din coşul de cumpărături sunt transmise criptat către server printr-o conexiune securizată cu un certificat digital emis de Let’s Encrypt.

4. Plată și facturare

În urma efectuării unei comenzi pe site-ul Magazinul Școlii Teatrului de Artă  (https://scoalateatruldearta/shop/), se va emite factură fiscală cu datele furnizate de către client. Cumpărătorul se obligă să furnizeze Vânzătorului informații corecte, actualizate, conforme și adevărate, care sunt necesare emiterii facturii fiscale conform legislației românești.

Prețurile afisate pe site-ul Magazinul Școlii Teatrului de Artă  (https://scoalateatruldearta/shop/) conțin T.V.A.

Factura este livrată Cumpărătorului prin poștă electronică, la adresa de e-mail furnizată odată cu efectuarea comenzii. În cazul în care din motive de neglijență, eroare sau din alte motive tehnice, Clientul nu a primit factura de la Vânzător, acest fapt trebuie sesizat pe adresa de e-mail Cursuri@scoalateatruldearta.ro.

Modalitățile de plată acceptate sunt:

Plata prin ramburs, la livrarea produselor; clientul va înmâna reprezentantului companiei de curierat contravaloarea cash sau cu cardul a comenzii, în schimbul pachetului sau coletului.

În toate cazurile taxa de transport este comunicată în prealabil și suportată de către Cumpărător; în cazul plăților prin ramburs, taxa de transport va fi achitată direct operatorului de curierat în momentul livrării ca parte din comandă, regăsindu-se pe factura fiscală emisă de Atelier TAB SRL. Dacă plata este efectuată online, taxa de transport va fi inclusă în suma de plată facturată iar Cumpărătorul nu va mai avea nimic de achitat la livrare.

5. Livrări

O comandă online poate fi plasată în orice moment. Perioada de procesare a comenzilor este de luni până vineri în intervalul orar 10:00-18:00, exceptând sărbătorile legale. Termenul de procesare a unei comenzi este de 3-5 zile lucrătoare din momentul plasării acesteia, exceptând situațiile de urgență la nivel local sau național când timpul de procesare poate crește. Livrările fizice se efectuează door to door, prin curierat rapid. Livrarea comenzilor se poate efectua doar pe teritoriul României.

6. Obligațiile cumpărătorului

– să furnizeze informații reale, corecte și actuale despre entitatea sa atunci când acestea i se cer, în caz contrar există posibilitatea refuzării comenzilor;

– să accepte soluționarea eventualelor probleme în termen de 30 de zile de la data sesizării acestora printr-un email adresat administratorului la adresa Cursuri@scoalateatruldearta.ro;

– să accepte TERMENELE ȘI CONDIȚIILE administratorului odată cu lansarea comenzilor și să achite contravaloarea mărfii prin metodele puse la dispoziție. În situația în care un client refuză de mai mult de două ori livrarea produselor comandate în sistem de plată la livrare, ne rezervăm dreptul de a nu mai onora comenzi ulterioare din partea acestuia decât dacă sunt efectuate cu plata în avans.

7. Obligațiile vânzătorului

– să pună la dispoziția utilizatorilor gratuit informații profesionale cu privire la produsele și serviciile sale. Conținutul publicat în magazinul virtual are caracter orientativ. Imaginile produselor sunt afișate cu titlu de prezentare. În funcție de lotul în care au fost fabricate, aspectul real al produsului poate să difere.

– să contacteze clienții pentru confirmarea comenzilor, prin e-mail sau telefonic;

– să livreze produsele în cel mult 5 zile de la confirmarea livrării, dacă acestea sunt în stoc, cu excepția situațiilor descrise la punctul 5;

– să utilizeze datele personale colectate de la clienți/utilizatori în concordanță cu secțiunea 2. Protecția Datelor Personale, parte integrantă din Termene și condiții, cât și în concordanță cu Politica de confidențialitate.

Administratorul site-ului își rezervă dreptul de a modifica în orice moment conținutul prezentului contract/acord, fără notificarea în prealabil a Clienților.

8. Renunțarea la cumpărare / retragerea din contract

Conform legislației în vigoare – Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative (publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014), renunțarea la cumpărare/retragerea din contract este aplicabilă doar clienților persoane fizice. Astfel, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termenul legal de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Renunțarea la cumpărare în termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.

Produsele pot fi returnate numai prin anunțarea în prealabil a Vânzătorului prin email la adresa Cursuri@scoalateatruldearta.ro. Produsele se pot returna respectând cerințele noastre, precum și luând la cunoștință dacă produsul este eligibil pentru retur, conform Capitolului 9 din prezentul contract. Costurile pentru returnarea produsului vor fi suportate de către Cumpărător. Dacă produsul returnat de dumneavoastră este eligibil și este returnat în ambalajul original, cu toate accesoriile incluse, banii se rambursează în termen de 14 zile de la primirea acestuia, într-un cont (IBAN) indicat de dumneavoastră.

În cazul în care se constată diferențe între produsul livrat inițial, înlocuiri sau deteriorări, sau produsul nu este livrat în ambalajul original, Vânzătorul va putea amâna rambursarea banilor și poate refuza primirea produsului. Cheltuielile directe de returnare a produselor cad în sarcina Cumpărătorului. În cazul în care motivul returului este un defect de producție care nu a fost observat la livrare de către Vânzător, cheltuielile de returnare vor fi suportate de către Vânzător.

9. Eligibilitatea pentru retur

Nu se pot returna următoarele tipuri de produse/servicii:

produse efectuate după specificațiile cumpărătorului sau personalizate (la comandă);

produse și bunuri perisabile (alimente, băuturi);

produse sau bunuri care sunt sigilate și care au fost desigilate de Cumpărător;

produse care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății și de igienă (ex: lenjerie de pat, măști etc).

10. Dispoziții finale

Odată cu cumpărarea și lansarea comenzii, clientul acceptă fără obiecțiuni condițiile și termenele de utilizare, valoarea acestora fiind aceeași cu un contract valabil încheiat.

Dacă unele dintre clauzele Acordului devin sau sunt declarate nule, validitatea celorlalte clauze nu va fi afectată. Acordul va fi interpretat conform legilor din România. Părțile vor face toate eforturile pentru a rezolva pe cale amiabilă, prin tratative directe, orice neînțelegere sau dispută care se poate ivi între acestea, în cadrul sau în legătură cu îndeplinirea acordului. Dacă după 15 zile lucrătoare de la începerea tratativelor părțile nu reușesc să rezolve în mod amiabil o divergență contractuală, fiecare poate solicita ca disputa să se soluționeze de către instanțele judecătorești competente din România.